درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درباره ي درب هاي ضد سرقت

درب

مشخصات فني درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به نوعي از درب ورودي ساختمان مي گويند كه سازنده آن با رعايت استانداردهايي خاص و عايق كردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخريب قفل ، لولا يا بدنه جلوگيري كرده و در نهايت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود. نكته قابل توجه در اين درب هاي اين است كه، براساس همين استانداردها، ايمن كردن اين نوع از درب ها نبايد مانع از امدادرساني به افراد داخل ساختمان هنگام وقوع حوادث طبيعي مثل زلزله، سيل يا آتش سوزي شده باشد. به طور كلي درب ضد سرقت .از سه بخش تشكيل شده است: ۱-چارچوب ۲- بدنه ۳-قفل درب كه در بدنه جاي گرفته است
همان طور كه اشاره شد با توجه به استانداردهاي موجود اگرچه اين نوع از درب ها ظاهري دلربا دارند، اما بدون ترديد براي ساخت آنها از فلزهاي مقاوم در برابر برش، ضربه يا سوراخ شدن همراه با موادي مقاوم در برابر حرارت و اسيد استفاده خواهد شد پس وزن زيادشان نسبت به در هاي معمولي اولين مشخصه درب ضد سرقت است.
مزاياي درب ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت عايق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دماي ۸۰۰ درجه سانتي گراد مي باشند. از ديگر مزاياي اين درب ها مي توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عايق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداكثري نسبت به رنگ پلي استر اشاره كرد كه هر مشتري را قانع مي كند تا يكي از آن ها را خريداري كند. اين درب ها در برابر وقوع حوادث غيرقابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي نيز مستحكم هستند و علاوه بر اين كه منزل شما را از ورود سارقان محافظت مي كنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحريق هم هستند. علاوه بر اين، با تزريق مواد ويژه اي در لايه مياني اين درب ها شبكه اي مستحكم با مقاومتي فولادي ايجاد مي شود كه آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد رطوبت مي كند.
درب ضد سرقت ايراني يا خارجي؟

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستيد، بدون ترديد ذهن شما درگير اين مساله شده كه محصول كدام كشور بهترين گزينه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالي كه به سادگي پاسخ اين پرسش را مي دهد؛ مي توان با در نظر گرفتن برخي موارد ساده در اين زمينه، بهترين گزينه را انتخاب كرد.
به طور كلي بازار داخلي كشورمان هم اكنون شاهد حضور درب هاي ضد سرقت تركيه و ضد سرقت چيني در كنار توليدات داخل كشورمان است. بنابراين فقط سه گزينه مقابل خريداران قرار دارد. كارشناسان بازار درب هاي ضد سرقت مي گويند: اگر بخواهيم درباره كيفيت درب هاي ضد سرقت موجود در بازار واقع بين باشيم هم اكنون درب هاي ضد سرقت ايراني هم رديف در هاي توليد شده تركيه هستند اما در دراز مدت كيفيت و ماندگاري درب هاي ضد سرقت ترك حرف اول را در بازار مي زنند. ميزان محبوبيت توليدات تركيه در بازار ايران بالاتر از محصولات داخلي است و چيني ها هم با اختلاف بسيار در انتهاي جدول تقاضاي خريداران قرار گرفته اند.


برچسب: ، انواع درب هاي ضد سرقت، درب ضد سرقت ساخت ايران، درب ضد سرقت ساخت چين، ظاهر درب هاي ضد سرقت، كيفيت درب هاي ضد سرقت ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۵:۰۲ توسط:faezeh موضوع:

در انتخاب درب ضد سرقت ترك، چيني, ايراني چه نكاتي رابايد رعايت كنيم

درب ضدسرقت

فاكتور هاي كيفيت درب ضد سرقت از فاكتورهاي اصلي در تشخيص كيفيت درب هاي ضدسرقت مي توان به يراق آلات به كاررفته در آنها، روكش مورد استفاده، جنس فلز به كار رفته در چهارچوب ها و اندازه بازشوي اين درب ها اشاره نمود.
كشور هاي سازنده قطعات درب ضد سرقت
۴ گروه اصلي درب هاي ضدسرقت از نظر توليد كننده در بازارهاي كشور ما وجود دارد: درب هاي ضدسرقت ايتاليايي،تركيه اي، چيني و ايراني. در بازار فعلي بيشتر توليدات با اسم ترك و يا چيني به مشتريان معرفي مي شوند. نمونه هاي چيني معمولا الهام گرفته از نمونه هاي مشابه ايتاليايي هستند. بخشي از نمونه هاي داخلي درب هاي ضدسرقت به طور كامل در كشور و توسط توليدي هاي مجهز داخلي توليد مي شوند و بخش ديگر كه تحت عنوان نمايندگي هاي اجناس ترك در بازار حضور دارند قسمتي از اقلام مصرفي خود شامل يراق آلات و يا MDF به كار رفته در محصولات خود را از كشور تركيه وارد مي كنند.
اجزاي داخلي درب هاي ضد سرقتدرب هاي ضدسرقت داراي اسكلت فلزي قوي شامل دو لايه روكش فلزي از جنس نورد سرد به ضخامت يك ميليمتر با رنگ و طرح چوب طبيعي با لايه پلي يورتان مياني مي باشند كه از استانداردهاي مقاومت در برابر برش ، فشار بر سطح و بر گوشه هاي درب برخوردار هستند. چهار چوب اين درب ها پيش ساخته بوده و از ورق به ضخامت يك و نيم ميليمتر و عرض هفت سانتيمتر با پايه مقاوم ضد زنگ از جنس استينلس استيل ساخته مي شود . معمولاًبخش داخل لنگه درب هاي ضدسرقت از ورق فلزي مقاوم استفاده ميشود تا نفوذ به داخل ساختمان را غيرممكن كرده و يا به تأخير بيندازد.
درب ضد سرقت تركبطور معمول ، درب هاي ضد سرقت مرغوب عايق صدا و حرارت هستند. اين درب ها در برابر برش و فشار مقاومند و عايق رطوبت نيز هستند .در برابر وقوع حوادث غيرقابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي، مستحكمند . انواعي از اين درب ها كه از پشم سنگ نسوز در ساخت آنها استفاده شده است ،”ضد حريق” هم هستند.
مشخصات درب هاي ضدسرقت ترك :- بازشوي مفيد درب هاي ضد سرقت ترك در حدود ۱ متر مي باشد.
– استاندارد سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت ترك ۱۱۵*۲۱۵ مي باشد و ورق فولادي داخل درب هاي ترك نيز در بازه ۰٫۹ تا ۱٫۵ ميليمتر مي باشد.
– لولاهاي درب هاي ضد سرقت ترك از سمت داخل قابل مشاهده بوده و كاملا قابل تشخيص هستند.
– در چهارچوب درب هاي ضدسرقت ترك اختلاف قابل مشاهده اي بين سطوح بيروني و لنگه درب قابل مشاهده است.
– درب هاي ضدسرق ترك با دو نوع رويه در بازار موجود هستند،MDF با روكش طبيعي چوب و يا MDF با روكش PVC .
درب ضد سرقت چيني
درب هاي ضدسرقت چيني از تنوع ظاهري بيشتري برخوردار هستند و قيمت ارزانتري نسب به درهاي ترك دارند اما معمولا از كيفيت پاييني برخوردار هستند
– ابعاد بازشوهاي درب هاي ضد سرقت چيني بين ۹۰ تا۹۲ سانتي متر و در برخي موارد يك متر مي باشد.
– استاندارد سايز چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني ۱۰۵*۲۰۵ و ۱۰۵* ۲۱۰ مي باشد و ضخامت ورق فولادي استفاده شده در داخل درب هاي ضد سرقت چيني در بازه ۰٫۴ تا ۰٫۸ موجود مي باشد.
– چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني به صورت تخت بوده و اختلاف كمي بين سطوح بيروني و لنگه درب وجود دارد.
– لولاهاي درب هاي ضد سرقت چيني مخفي است و نه از داخل و نه از بيرون قابل تشخيص نمي باشد.
– رويه درب ضد سرقت چين به صورت فلزي (استيل) با رنگ كوره اي الكترواستاتيك مي باشد.
درب ضدسرقت ايرانيآن بخش از نمونه هاي درب هاي ضدسرقت داخلي كه به طور كامل در داخل كشور توليد مي شوند در حال حاضر قابل مقايسه با نمونه هاي برتر دنيا بوده و به دليل استفاده از فناوري هاي روز دنيا، رعايت استاندارهاي جهاني در استفاده از مواد اوليه و ابعاد و اندازه هاي بازشوها و چهارچوب ها و بومي سازي آنها، مناسب با شرايط داخلي توليد مي شوند .


برچسب: ، درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت چيني، درب هاي ضد سرقت از كشور تركيه، درب هاي چوبي ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۳:۴۵ توسط:faezeh موضوع:

درب هاي ضد سرقت

درب ضد سرقت

در طول تاريخ انسان هميشه به دنبال راه هايي براي ايجاد امنيت و آرامش بوده و هست. و سعي كرده است تا با اقداماتي از حريم خانه و منزل خود حفاظت كند. توليد درب هاي ضد سرقت يكي از اين اقدامات است كه امروز به بررسي آن ها بپردازيم و ببينيم كه درب هاي ضد سرقت چه كارايي و ويژگي هايي دارند، پس در اين مطلب با ما همراه باشيد.

قفل درب ضد سرقت بسيار تقويت شده اند و در صورت قفل شدن غير قابل باز كردن هستند
درب ضد سرقت چيست؟
درب ضد سرقت به دليل ساختاري كه دارا است نسبت به درب هاي معمولي مقاوم تر و داراي امنيت بسيار بالاتري است. درب ضد سرقت از نظر ساختار كلي، قفل، لولا و جنس با درب هاي معمولي متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسيار تقويت شده اند و تقريبا در صورت قفل شدن غير قابل باز كردن هستند. درب هاي ضد سرقت علاوه بر اين كه امنيت خانه را در برابر سرقت تامين مي كنند بايد ويژگي هاي ديگري از قبيل آتش پاد بودن، عايقي براي گرما و سرما، رطوبت و صدا نيز باشند.

مهم ترين و اصلي ترين اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند
اجزاي درب هاي ضد سرقت
درب ضد سرقت ممكن است به انواع مختلف قفل هاي ضد سرقت مجهز شده باشد. هر يك از اين قفل ها داراي ميزان امنيت هاي متفاوتي هستند. مهم ترين و اصلي ترين اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراين هنگام خريد درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه كنيد. علاوه بر اين لولا در اكثر درب هاي ضد سرقت از خارج و يا از هر دو طرف پنهان است و اين امر مانع از باز شدن درب به وسيله اهرم كردن لولا مي شود. درب ضد سرقت معمولا از لايه هاي مختلف تشكيل شده است. جنس لايه داخلي آنها معمولا از جنس فولاد است كه با يك لايه از جنس هاي مختلف مانند ام دي اف، اچ دي اف، فلز، شيشه و غيره روكش شده است. فضاي خالي موجود در درب ضد سرقت نيز غالبا به وسيله پشم سنگ پر مي شود كه اين امر باعث مي شود درب ضد سرقت عايق صدا و حرارت نيز باشد.

درب هاي ضدسرقت مي بايست به تناسب محل مورد استفاده با ويژگي هاي متفاوت انتخاب گردند
درب هاي ضدسرقت مي بايست به تناسب محل مورد استفاده با ويژگي هاي متفاوت انتخاب گردند براي مثال مي توان از درب هاي ساده فلزي كه از دولايه ورق سخت به ضخامت يك ميليمتر در دو طرف درب و يك لايه عايق صدا و دما به عنوان لايه مياني در آپارتمان هايي كه امكان ايجاد سروصدا توسط سارقين به منظور تخريب درب امكان پذير نمي باشد استفاده نمود.

در كارخانجات و كارگاه هاي خارج از شهر بايد از درب هاي ضد سرقت با ويژگي هاي خاص استفاده نمود
اما در مكان هايي مانند كارخانجات و كارگاه هاي خارج از شهر كه سارقين امكان تخريب در را به راحتي دارا هستند بايد از درب ضد سرقت با ويژگي هاي خاص استفاده نمود تا امكان نفوذ سارقين پس از برش و تخريب لايه هاي سطحي درب به داخل ساختمان را غيرممكن سازند. در اين گونه موارد نه تنها ضخامت لايه هاي فولادي در دو طرف درب به دو ميليمتر افزايش مي يابند بلكه لايه مياني نيز از طريق ايجاد شبكه مستحكم فولادي به همراه تزريق مواد ويژه ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد تخريب در ميان آن تقويت گرديده و از استانداردهاي ويژه كيفيت اين گونه درب ها برخوردار مي گردد.

پوشش هاي روي درب هاي ضد سرقت بايد مناسب مناطق مورد استفاده خريداري شود
صرف نظر از استانداردهاي امنيتي موردنياز در توليد و انتخاب درب هاي ضدسرقت، از ديگر ويژگي هاي كه اين درب ها بايد دارا باشند مي توان به پوشش هاي روي درب اشاره كرد. اگر درب هاي ضد سرقت قرار است در مكان هاي مرطوب يا مكان هاي صنعتي به كار برده شوند، پوشش لايه بيروني بايد ضد رطوبت و ضد اسيد باشند.

درب ضد سرقت چيني ارزانترين نوع است، كه به معني بي كيفيت بودن درب ضد سرقت چيني نيست
انواع درب هاي ضد سرقت
درب ضد سرقت داراي انواع مختلف است و در بازار ايران به صورت سه دسته اصلي عرضه مي شود، كه شامل: درب ضد سرقت ترك، درب ضد سرقت چيني و درب ضد سرقت ايراني است. در ميان اين انواع، درب ضد سرقت ترك هم ازنظر كيفيت و هم از نظر قيمت در مقام بالاتري نسبت به سايرين قرار دارد. البته درب ضد سرقت ايراني نيز از نظر ظاهر و كيفيت تا حد زيادي مشابه نمونه تركيه اي آن است. ولي قيمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترك پايين تر است. و نوع چيني درب ضد سرقت ارزانترين آنها است. البته اين به معني بي كيفيت بودن درب ضد سرقت چيني نيست. نكته مهمي كه بايد در مورد درب هاي ضد سرقت ايراني بدانيد اين است كه اين درب ها مي توانند دقيقا مطابق خواسته شما ساخته شوند يعني امكان سفارش اين درب ها مطابق با نياز شما وجود دارد.

چارچوب درب هاي ضد سرقت چيني ابزار نخورده و تخت است
تفاوت درب هاي ضد سرقت با يكديگر
سه نوع دربي كه در بالا به شما معرفي شد داراي تفاوت هاي با يكديگر هستند. اولين تفاوتي كه در اين درب ها به چشم مي خورد در نوع چارچوب هاي آن ها است. چارچوب درب ضد سرقت چيني ابزار نخورده و تخت است. اما در درب هاي ضد سرقت ترك اين موضوع كاملا برعكس مي باشد و چهار چوب درب هاي ضد سرقت ترك ابزار خورده هستند و شايد دليل اختلاف قيمت شان هم همين جزئيات باشد.

لولاهاي درب هاي ضد سرقت ترك از سمت داخل قابل مشاهده است و كاملا ديده مي شود
تفاوت دوم اين درب هاي ضد سرقت كه كاملا هم مي توان آن را ديد، تفاوت در لولاهاي اين درب ها است. لولاهاي درب هاي ضد سرقت ترك از سمت داخل قابل مشاهده است و كاملا ديده مي شود اما لولاهاي درب هاي ضد سرقت چيني پنهان است و نه از داخل و نه از بيرون قابل رويت نمي باشد.

نكات بسيار مهم درباره درب هاي ضد سرقت+تصاوير

رويه درب ضد سرقت چين به صورت فلزي (استيل) با رنگ كوره اي الكترواستاتيك مي باشد
تفاوت سوم را مي توان در رويه اين درب ها مشاهده كرد، به گونه اي كه رويه درب ضد سرقت چين به صورت فلزي (استيل) با رنگ كوره اي الكترواستاتيك مي باشد. ولي رويه درب هاي ضد سرقت ترك به دو دسته MDF با روكش طبيعي چوب و يا MDF با روكش PVC تقسيم بندي مي شود.

وزن يك درب ضد سرقت ترك با دو درب ضد سرقت چيني برابري مي كند
تفاوت ديگر اين درب ها با يكديگر در وزن آن ها است. وزن درب هاي ضد سرقت چين نيز نسبت به نمونه مشابه ترك خود بسيار سبك تر مي باشند به طوري كه مي توان گفت وزن يك درب ضد سرقت ترك با دو درب ضد سرقت چيني برابري مي كند.

نصب نيز درب هاي ضد سرقت چين آسان تر و سريع تر نصب مي شوند
در مراحل نصب نيز درب هاي ضد سرقت چين آسان تر و سريع تر نصب مي شوند هر چند كه نصب درب ضد سرقت ترك نيز بيشتر از ۱ يا ۲ ساعت زمان بر نخواهد بود. مرغوب ترين و بهترين درب هاي ضد سرقت حتي اگر از فولاد نفوذناپذير و بر اساس استانداردهاي جهاني نيز طراحي و ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتي با يك درب چوبي معمولي ندارد. و مهمترين قسمت درب ضد سرقت همان قفل هاي ضد سرقت آن است.


برچسب: ، اجزاي درب هاي ضد سرقت، ارزانترين درب هاي ضد سرقت، انواع درب هاي ضد سرقت از نظر كيفيت، جنس درب هاي ضد سرقت، درب هاي ضد سرقت ايراني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۲:۰۶ توسط:faezeh موضوع:

تفاوت درب هاي ضد سرقت ايراني و خارجي

درب ضد سرقت ترك

تفاوت درب هاي ضد سرقت تركيه، چين و ايران

يكي از سوالاتي كه خريدارن درب ضد سرقت هميشه با آن روبه رو هستند اين است كه چه فرقي بين درب ضد سرقت ساخت تركيه و درب ضد سرقت ساخت چين و درب هاي ضد سرقت ساخت ايران و جود دارد و برخي گمان مي كنند فرق آنها فقط در كيفيت آنها مي باشد و از آنجا كه محصولات ساخت چين در بازار ايران عمدتا نامرغوب هستند و همچنين ديد خوبي نسبت به محصولات ايراني وجود ندارد درب هاي ضد سرقت تركيه را از نظر كيفي بهتر مي دانند. در اين نوشتار قصد داريم تفاوتهاي درب ضد سرقت تركيه ، چين و ايران را مورد بررسي قرار دهيم.اما قبل از آن بهتر است انواع درب هاي ضد سرقت موجود در بازار ايران را بشناسيم.بنابر اين در ابتدا درب هاي ضد سرقت موجود در بازار ايران را بدون توجه به بحث كيفي درب ها ي ضد سرقت و فقط با توجه به شكل ظاهري آنها دسته بندي خواهيم كرد.

با توجه به شكل ظاهري درب ضد سرقت مي توان درب هاي ضد سرقت موجود در بازار ايران را به صورت زير دسته بندي كرد:
۱- درب هاي ضد سرقت ساخت چين
۲- درب هاي ضد سرقت ساخت تركيه
۳- درب هاي ضد سرقت ايراني

درب هاي ضد سرقت ايراني از نظر ظاهري كاملا مشابه درب هاي ضد سرقت ساخت كشور تركيه مي باشند.البته در ايران درب هايي با ظاهر مشابه درب هاي ضد سرقت چيني نيز توليد مي شوند اما توليد اين سري از درب هاي ضد سرقت نسبت به درب هاي ضد سرقت مشابه ترك بسيار محدود مي باشد.

و به اجمال مي توان گفت دربهاي ضد سرقت به طور كلي از نظر شيوه توليد و شكل ظاهري به دو كشور چين و تركيه بر مي گردد و اين در حالي است كه درب هاي ضد سرقت چيني خود نيز از درب هاي ايتاليايي الگو برداري شده اند.

در ادامه لازم به ذكر است توليد كنندگان درب هاي ضد سرقت طرح ترك در ايران همگي چارچوب هاي خود را در داخل ايران توليد كرده و يا از توليد كنندگان داخلي خريداري مي كنند و يراق آلات خود را نيز عمدتا از محصولات ساخت كشور تركيه استفاده مي كنند و اما رويه درب ها را برخي مستقيما از تركيه وارد مي كنند و برخي از توليدات داخل استفاده مي كنند. البته استفاده از ورق هاي وارداتي لزوما يك امتياز نيست و تنها به دليل هزينه هاي بالاي خريد دستگاه ها و ساير ملزومات توليد برخي ترجيح مي دهند كه بدين نحو عمل كنند،هرچند كه اكثر فروشندگان درب هاي ضد سرقت ايراني را به عنوان درب هاي ترك مونتاژ ايران معرفي مي كنند.

با توجه به شباهت درب هاي ضد سرقت ايراني به درب هاي ضد سرقت تركيه درب هاي ضد سرقت ايران و تركيه را در يك دسته قرار مي دهيم و تفاوت درب هاي ضد سرقت تركيه و چين را از سه منظر مورد بررسي قرار مي دهيم:

نكته مهم :

البته درايران بيشتر درب هاي ضد سرقت سري اكونومي توليد مي شود و سري لوكس ضد سرقت ها از تركيه وارد ايران مي شود.اما در كلاس هاي يكسان مانند سري اكونومي توليدات درب ضد سرقت ايران با توليدات تركيه از نظر كيفي برابري مي كند و حتي برخي از توليد كنندگان ايراني محصولات با كيفيت تري به بازار عرضه مي كنند.
۱)تفاوت ظاهري درب هاي ضد سرقت تركيه و چين
۲)تفاوت كيفي درب هاي ضد سرقت تركيه و چين
۳)تفاوت قيمتي درب هاي ضد سرقت تركيه و چين

تفاوت ظاهري:

اولين تفاوت در نوع چارچوب هاي آنها ديده مي شود چارچوبهاي ضد سرقت چين تخت و اختلاف سطح كمي بين سطح بيروني چارچوب و لنگه درب ضد سرقت وجود دارد درصورتي كه اين اختاف سطح در درب ضد سرقت ترك بيشتر است .

درب ضد سرقت ترك.jpg 907-فلز داخل پشمسنگ.jpg

تصاوير دربهاي ضد سرقت زير از چپ درب ضد سرقت چيني و از راست درب ضد سرقت تركيه مي باشد.

دومين تفاوت در لولاهاي درب هاي ضد سرقت چين و تركيه مي باشد.

لولاي دربهاي ضد سرقت چين مخفي است اما لولاي درب ضد سرقت ترك از سمت داخل قابل مشاهده است.

سومين تفاوت در رويه لنگه درب هاي ضد سرقت تركيه و چين مي باشد.

رويه نهايي دربهاي ضد سرقت چين يا فلز با رنگ كوره اي طرح چوب هستند يا HDF رنگ شده و در بعضي موارد درب ضد سرقت چيني فلزي با روكش PVC نيز ديده مي شود.اما رويه دربهاي ضد سرقت ترك به دو دسته MDF روكش طبيعي چوب و يا MDF روكش PVC تقسيم مي شوند.

نكته: بيشتر درب هاي ضد سرقت چيني موجود در بازار ايران فلز با رنگ كوره اي طرح چوب مي باشد.

تفاوت كيفي:

شايد اولين تفاوتي كه در ذهن شنونده شكل بگيرد كيفيت پايين درب ضد سرقت چين نسبت به درب ضد سرقت تركيه باشدكه در اين مورد با توجه به كيفيت اجناس چيني و ترك موجود در بازار ايران مي توان به خريدار درب ضد سرقت حق داد كه چنين تصوري را داشته باشد.

اما همانطور كه مي دانيم و بارها شنيده ايم توليدات چين در سطوح مختلف كيفي قرار دارند اما اگر بخواهيم به طور تخصصي در مورد درب صحبت كنيم صادقانه بايد گفت اكثر دربهاي ضد سرقت چيني وارد شده به ايران حتي نسبت به پولي كه خريدار پرداخت مي كند از سطح كيفي خوبي بهره نبرده اند .بنابراين لزوما نمي توان گفت كيفيت درب هاي ضد سرقت چيني از درب هاي ضد سرقت تركيه پايين تر است .درب هاي ضد سرقت چيني با روكش HDF معمولا از كيفيت خوبي برخوردار هستند و نسبت به برخي از درب هاي تركيه كه در بازار ايران وجود دارد گران تر هم هستند.

تفاوت قيمت:

قيمت دربهاي ضد سرقت چين موجود در بازار ايران كه از كيفيت خوبي برخوردار باشند در حال حاضر(تيرماه نود و پنج)ازحدود ۶۵۰۰۰۰ تومان شروع مي شوند در صورتي كه قيمت درب ضد سرقت ترك وارداتي از ۱۶۰۰۰۰۰ شروع شده و درب هاي ضد سرقت ايراني يا همان ضد سرقت هاي ترك مونتاژ ايران شروع قيمتشان از ۸۵۰۰۰۰ تومان مي باشد


برچسب: ، درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ترك، درب هاي ضد سرقت ايراني، قيمت در هاي ضد سرقت، كيفيت درب هاي ضد سرقت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۱:۰۲ توسط:faezeh موضوع:

درباره مزايا و معايب درب هاي ضد سرقت

درب زيبا

 

مزايا و معايب درب هاي ضد سرقت

درب ضد سرقت كه عايق صدا و همچنين عايق حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دماي ۸۰۰ درجه سانتي گراد ، مقاومت داشتن در برابر برش و فشار، عايق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداكثري داشتن به رنگ پلي استر از جمله مهم ترين مزيت هاي مي باشند كه درب ضد سرقت دارد و همين مزيت هر مشتري را قانع مي كند كه يكي از آنها را بخردو همچنين در برابرحوادث غير قابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي نيز مستحكم و مقاوم هستند و علاوه برمحافظت منزل شما از ورود سارقان ، به خاطرداشتن پشم سنگ نسوز ضد حريق هم هستند. علاوه بر اين، با تزريق كردن مواد ويژه اي در لايه مياني اين درب ضد سرقت شبكه اي مستحكم با مقاومتي فولادي ايجاد مي شود كه همين باعث مي شود كه ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد رطوبت شوند ..

بهترين و مرغوب ترين درب هاي ضد سرقت آن درب ضد سرقت هايي هستند كه سارقان از تخريب و باز كردن قفل هاي نصب شده بر روي آنها عاجزند. پس بايد در نظر داشته باشيم كه هر دربي حتي اگر از فولاد نفوذناپذير هم ساخته شده باشد وقتي كه قفل درب ضد سرقت مناسب نداشته باشد هيچ تفاوتي با يك درب چوبي معمولي ندارد

ايراد درب هاي ضد سرقت

بزرگ ترين اشكالي كه ( درب ضد سرقت ) درب هاي ضد سرقت دارند اين است كه هنگام بروز آتش سوزي ممكن است قفل شوند كه اين مشكل به اين علت رخ مي دهد كه از مواد و آلياژهاي غير استانداردي در ساخت برخي از آنها استفاده مي شود . كه همين مسئله باعث مشود كه دسترسي آتش نشانان به داخل خانه در حال حريق يا خروج افراد از محل آتش سوزي غير ممكن مي سازد شود .

بنابراين در هنگام خريد و سفارش اين درب ضد سرقت ها از استاندارد بودن قفل ها و مواد به كار رفته درآنها در برابر حرارت اطمينان حاصل كنيد و بعد اقدام به خريداري آن كنيد .


برچسب: ، درب داخلي، درب ضد حريق، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت با قيمت ارزان، درب ضد سرقت وتحريق با قيمت مناسب،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۰:۰۱ توسط:faezeh موضوع: