درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درباره مزايا و معايب درب هاي ضد سرقت

درب زيبا

 

مزايا و معايب درب هاي ضد سرقت

درب ضد سرقت كه عايق صدا و همچنين عايق حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دماي ۸۰۰ درجه سانتي گراد ، مقاومت داشتن در برابر برش و فشار، عايق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداكثري داشتن به رنگ پلي استر از جمله مهم ترين مزيت هاي مي باشند كه درب ضد سرقت دارد و همين مزيت هر مشتري را قانع مي كند كه يكي از آنها را بخردو همچنين در برابرحوادث غير قابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي نيز مستحكم و مقاوم هستند و علاوه برمحافظت منزل شما از ورود سارقان ، به خاطرداشتن پشم سنگ نسوز ضد حريق هم هستند. علاوه بر اين، با تزريق كردن مواد ويژه اي در لايه مياني اين درب ضد سرقت شبكه اي مستحكم با مقاومتي فولادي ايجاد مي شود كه همين باعث مي شود كه ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد رطوبت شوند ..

بهترين و مرغوب ترين درب هاي ضد سرقت آن درب ضد سرقت هايي هستند كه سارقان از تخريب و باز كردن قفل هاي نصب شده بر روي آنها عاجزند. پس بايد در نظر داشته باشيم كه هر دربي حتي اگر از فولاد نفوذناپذير هم ساخته شده باشد وقتي كه قفل درب ضد سرقت مناسب نداشته باشد هيچ تفاوتي با يك درب چوبي معمولي ندارد

ايراد درب هاي ضد سرقت

بزرگ ترين اشكالي كه ( درب ضد سرقت ) درب هاي ضد سرقت دارند اين است كه هنگام بروز آتش سوزي ممكن است قفل شوند كه اين مشكل به اين علت رخ مي دهد كه از مواد و آلياژهاي غير استانداردي در ساخت برخي از آنها استفاده مي شود . كه همين مسئله باعث مشود كه دسترسي آتش نشانان به داخل خانه در حال حريق يا خروج افراد از محل آتش سوزي غير ممكن مي سازد شود .

بنابراين در هنگام خريد و سفارش اين درب ضد سرقت ها از استاندارد بودن قفل ها و مواد به كار رفته درآنها در برابر حرارت اطمينان حاصل كنيد و بعد اقدام به خريداري آن كنيد .


برچسب: ، درب داخلي، درب ضد حريق، درب ضد سرقت ارزان، درب ضد سرقت با قيمت ارزان، درب ضد سرقت وتحريق با قيمت مناسب،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۰:۰۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :