درب ضد سرقت درب ضد سرقت .

درب ضد سرقت

درباره ي درب هاي ضد سرقت

درب

مشخصات فني درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به نوعي از درب ورودي ساختمان مي گويند كه سازنده آن با رعايت استانداردهايي خاص و عايق كردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخريب قفل ، لولا يا بدنه جلوگيري كرده و در نهايت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود. نكته قابل توجه در اين درب هاي اين است كه، براساس همين استانداردها، ايمن كردن اين نوع از درب ها نبايد مانع از امدادرساني به افراد داخل ساختمان هنگام وقوع حوادث طبيعي مثل زلزله، سيل يا آتش سوزي شده باشد. به طور كلي درب ضد سرقت .از سه بخش تشكيل شده است: ۱-چارچوب ۲- بدنه ۳-قفل درب كه در بدنه جاي گرفته است
همان طور كه اشاره شد با توجه به استانداردهاي موجود اگرچه اين نوع از درب ها ظاهري دلربا دارند، اما بدون ترديد براي ساخت آنها از فلزهاي مقاوم در برابر برش، ضربه يا سوراخ شدن همراه با موادي مقاوم در برابر حرارت و اسيد استفاده خواهد شد پس وزن زيادشان نسبت به در هاي معمولي اولين مشخصه درب ضد سرقت است.
مزاياي درب ضد سرقت

درب هاي ضد سرقت عايق صدا و حرارت در برابر آتش تا ۴ ساعت و تا دماي ۸۰۰ درجه سانتي گراد مي باشند. از ديگر مزاياي اين درب ها مي توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عايق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداكثري نسبت به رنگ پلي استر اشاره كرد كه هر مشتري را قانع مي كند تا يكي از آن ها را خريداري كند. اين درب ها در برابر وقوع حوادث غيرقابل پيش بيني همچون زلزله و آتش سوزي نيز مستحكم هستند و علاوه بر اين كه منزل شما را از ورود سارقان محافظت مي كنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحريق هم هستند. علاوه بر اين، با تزريق مواد ويژه اي در لايه مياني اين درب ها شبكه اي مستحكم با مقاومتي فولادي ايجاد مي شود كه آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسيد و ضد رطوبت مي كند.
درب ضد سرقت ايراني يا خارجي؟

اگر به دنبال انتخاب درب ضد سرقت مناسب منزل خود هستيد، بدون ترديد ذهن شما درگير اين مساله شده كه محصول كدام كشور بهترين گزينه است؟ بدون درنظر گرفتن توان مالي كه به سادگي پاسخ اين پرسش را مي دهد؛ مي توان با در نظر گرفتن برخي موارد ساده در اين زمينه، بهترين گزينه را انتخاب كرد.
به طور كلي بازار داخلي كشورمان هم اكنون شاهد حضور درب هاي ضد سرقت تركيه و ضد سرقت چيني در كنار توليدات داخل كشورمان است. بنابراين فقط سه گزينه مقابل خريداران قرار دارد. كارشناسان بازار درب هاي ضد سرقت مي گويند: اگر بخواهيم درباره كيفيت درب هاي ضد سرقت موجود در بازار واقع بين باشيم هم اكنون درب هاي ضد سرقت ايراني هم رديف در هاي توليد شده تركيه هستند اما در دراز مدت كيفيت و ماندگاري درب هاي ضد سرقت ترك حرف اول را در بازار مي زنند. ميزان محبوبيت توليدات تركيه در بازار ايران بالاتر از محصولات داخلي است و چيني ها هم با اختلاف بسيار در انتهاي جدول تقاضاي خريداران قرار گرفته اند.


برچسب: ، انواع درب هاي ضد سرقت، درب ضد سرقت ساخت ايران، درب ضد سرقت ساخت چين، ظاهر درب هاي ضد سرقت، كيفيت درب هاي ضد سرقت ايراني،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۰۵:۰۲ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :